Klasa IV C4 – 2018 / 2019

Klasa IV cykl czteroletni  2018/2019

INFORMACJE:

  1. Uczniowie klasy IV cyklu czteroletniego stanowią jedną grupę.
  2. Zajęcia będą odbywać się w sali  8 – parter
  3. Przedmioty: kształcenie słuchu, audycje muzyczne i zespół, do którego dziecko zostało przydzielone ujęte są w tabeli PLAN LEKCJI – niezmienne  na cały rok szkolny 2018/2019
  4. Zajęcia indywidualne z instrumentu umawiamy w dzień rozpoczęcia roku szkolnego bezpośrednio z nauczycielem instrumentu, do którego uczeń został przydzielony
  5. Podręcznik wraz ze specjalnym zeszytem nutowym dzieci otrzymają na pierwszych zajęciach ogólnomuzycznych.

Klasa IV cykl czteroletni  2018/2019

PLAN LEKCJI

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK
16.30-17.15

klasa IV c4

Kształcenie słuchu

       
17.15-18.00

klasa IV c4

Audycje muzyczne

    19.00-19.45

klasa IV c4

Kształcenie słuchu

18.00-19.30Zespół instr. smyczkowych

sala koncertowa

mgr Anna Mucha

17.45-19.15Zespół instr. dętych

sala koncertowa

mgr Dariusz Wala

18.00-19.30Chór

sala 6

mgr Agnieszka Patalong

mgr Aleksandra Gawin

17.45-19.15Zespół jazzowy

sala 29

mgr Jarosław Spałek

LISTA UCZNIÓW

Klasa IV cykl czteroletni  2018/2019

l.p. Imię i nazwisko ucznia instrument Nauczyciel instr. głównego Nauczyciel

fortepianu dodatkowego

Kształcenie słuchu i audycje muzyczne Przynależność do zespołu
 1. Bogdziewicz Wiktoria flet K. Starzec – Kawalec M. Rosół M. Kalus-Cholewa zespół jazzowy
 2. Farana Marlena flet K. Starzec – Kawalec M. Rosół M. Kalus-Cholewa zespół  jazzowy
 3. Jacheć Alicja fortepian B. Pawliczek ———— M. Kalus-Cholewa chór
 4. Karasiewicz Natalia fortepian G. Plura ———– M. Kalus-Cholewa chór
 5. Kolanko Dawid gitara M. Swoiński M. Rosół M. Kalus-Cholewa chór
 6. Podsiadło Eryk fortepian B. Pawliczek ———– M. Kalus-Cholewa zespół jazzowy
 7. Śmietana Wiktoria skrzypce E. Bolibrzuch M. Rosół M. Kalus-Cholewa zespół instr. smyczkowych
8.3 Wawoczny Dawid trąbka A. Knura M. Rosół M. Kalus-Cholewa zespół jazzowy

 

 

© 2015 PSM Racibórz, realizacja: JAPR